Monday, April 18, 2011

PERMULAAN..BEGINNING..OPENING..STARTING..


hai and assalammualaikum everyone!
im hawa akma and im 21 years old..just finish my stdy at food institute of malaysia in diploma in culinary art..
im new here..sy menulis atau start berblogging untuk mempromosi and berkongsi hobi diwaktu lapang..hee..
i love cooking and baking so much..so im here to show u guys all my product..start buat semua ni hanya untuk suke2 and xsangka ade juga tempahan diterima..so i decide to start doing a small business...semua ni xkan terjadi kalau xde supprt from my family..thnx to my ibu and ayah,mereka sgt2 supportive!.after this,sy akan start upload my product k?hope u guys like it..and sebarang tempahan boleh lah dibuat.. :)

0 comments:

Post a Comment

 

Dalia Homemade Bakery Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice